Wednesday, November 26, 2008

烂桃花~

最近有很多烂桃花....
前者送花,后者打电话....
真的是没完没了....
不懂我为什么换华语是吧?
这是因为前者与后者皆不懂华语....
哈哈!这样我就不必怕了,
即使他们找到了我得部落格,
他们也读不懂~
哈哈!聪明吧! 嘻嘻!

有俩人追求本小姐(听起来好像我很高贵酱 =P)
前者呢,非本小姐的那杯茶;
后者呢,非本小姐的所喝得起的茶...

前者认识了五个月,如今即将个分东西了(他毕业了)
后者认识不到一个月,但他在我们认识不到一星期就开口了...
你要我怎么答应啊!(虽然后者很帅)
后者又是穆斯林,与我非相同宗教,且又再此国家....更难吧!

怎么都在吸引烂桃花?
怎么都美好的桃花出现呢?

1 comment:

Anonymous said...

omg..
i tot u already solved this problem...i din know ur tao hua still soo wang....giv me some seeds to plant some tao hua k...giv me the good one

choose the rich one la..spent all his MONEH then break up la....this is the best way..not to sorry urself and him either...haha...

good luck in ur exams anyway

i am starting my accounting tuition tomorrow again.after one week of not goin to school..